Mersing pun pemes gak...

Mersing pun pemes gak...

Loading...
Bab ni memang otak aku sengal sikit,apa taknya..kadang2 boring...boring..boring yang teramat melanda diri,aku selalu gak merengek2 kat hubby...bang...boring la...
Habis2 hubby aku kata..nak gi mana kat Mersing ni...balik2 kat tepi laut juga...tengok kuda yang 2 ekor tu,yang nak ambik pic kuda pun nak kena bayor,ada ka patut???
Pastu duk tengok2 gelagat orang...lagi boring kan??
Lagi pun aku memang dah tahu...paling2 bila keluor ngan hubby...pusing2 bualatan replika tulang ikan kat tgh2 bandor tu..pastu balik...lagi aku tension!!!
Tapi x pe..aku promote sket Mersing..tempat aku selalu gak release tension ngan family mahupun lepak2 waktu petang ngan kawan baik aku..Norkamawati Said.

Ni Amphiteater di tepi pantai Bandar Mersing..segala pertandingan zapin,karoke..kat sini ler
Tempat aku lepak time hujung minggu...

Anda minat memancing???bolehhhh...banyak bot2 kat sini yang menyediakan perkidmatan memancing,samada ke pulau2 yang berhampiran ataupun menginap di kelong2..hah...apalagi...jom la..

Haaaa...jangan tak tahu..pantai Mersing bila setiap kali air surut...itu aktiviti yang paling aku suka...cari kepah,kerang,siput,bagit,lala...tu semua boleh dibuat lauk nasi...bubur lambuk...sedap woooo...aktiviti satu keluarga sambil piknik...nampak pulau kat belakang tu tak???
Itu lah Pulau Setindan yang bila airnya surut kita boleh berjalan kaki ke pulau tu,hhhmmm...tapi pastikan juga kalau nak balik semula ke daratan sebelum air naik pasang...hhmmm....pulau ni kat belakang rumah mak/pakmentua jew...

Ingat Hollywood je ke ada mende nih....hahaha..kat Mersing pun ada tau...
Peeerrgghhh....

P/S....err...jom gi jalan-jalan...:)

Nak datang Mersing???...Jom..

Catat Ulasan

12 Ulasan

  1. saya join segmen abg Ben jugak ! hehe..kindly visit mine at http://fakhrulizzat.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. jln2, follow n singgah dr segmen abg ben.. feel free to visit me..

    http://i-irdelia-memylife.blogspot.com/

    BalasPadam
  3. terimaksih krn sudi jengah sini

    BalasPadam
  4. yuhuuuu ~
    hye awk !!
    blogwalking sini..

    Meh la singgah blog saya pulak.. heeee ~ :)

    BalasPadam
  5. salam perkenalan..penat buat blog walking tadi..basah ketiak ni..hehe.. jonm jadi rakan blogger? saya dah follow awak..:)

    http://blogakufadila.blogspot.com/2011/06/bang-jom-g-jalan-jalan.html

    BalasPadam
  6. Cheq sue jalan2 dari blog BA… salam kenal (T____T)

    BalasPadam
  7. selamat petang...
    berjalan lagi dipetang hari...
    =)
    http://qasehqhaleef.blogspot.com

    BalasPadam
  8. eh..ehh...timakacih ler..sudi gak singgah nih...

    BalasPadam
  9. Yeah lulu datang kat sini.. Hai awak!!

    BalasPadam

jerit kat sini