SEGMEN KHAS:BILA SIISTERI BERBLOG....SISUAMI DAN ANAK?

SEGMEN KHAS:BILA SIISTERI BERBLOG....SISUAMI DAN ANAK?

Loading...



Eh...aku join lagi segmen Ben??...lantak ler..topik best..
aku belasah jer..
Bercerita tentang blog,berblogging...sebenonya aku dulu tak kisah pun,tpi sejak aku terbaca entry dlm satu blog ni..aku cuba komen tapi x dapt...mmg frust giler,pastu aku wat blog...mintak tolong ngan anak mintak buatkan,tapi anak2 x layan...jadi aku gode2 je la...hah...dapat pun,jadi pun blog aku...tapi tahan berminggu gak la...baru lahirnya "aku dibalik pintu".Pastu bermulalah aku sebagai pengomen tegar!!!
Mulanya aku menulis dlm blog..aku citer kat hubby..dia diam je..malas nak layan aku...tapi disbbkan aku ni terlebih peramah...hari2 duk citer..akhirnya dia bukak juga..dan dialah orang yang selalu duk komen2 blog aku..itu lah,inilah...bla..bla..bla..
Kiranya dia adalah silent reader aku...tapi dia jenis x kisah..sbb selalunya dia sentiasa sibuk kat opis,nak bukak pesbuk x de masa..kesiann..
Dan ianya berbeza ngan anak2 aku...kalo aku tanya..dah bukak mak nyer blog??...dorang jawab..x de masa...haish...x beri semangat langsung.
Tapi anak no 2 aku selalu gak bangkang2...dah2 lah tu mak...mak kawan adik x pandai pun mende2 ni semua..pesbuk pun x de...hhhmmm....ada aku kisahhh..
Dan sehingga hari ini...anak2 ngan hubby aku dah x kisah...janji aku x merayap gi jalan2 tepi laut dah..hahha....kira hobi baru le ni...
Owhhh.....I love my blog!!!

p/s oh anak-anak!!...esok mak banjer KFC yer...

Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. hhihii..ada aku kesah eh? go mama go...

    BalasPadam
  2. yeah..yeah..mama sentiasa rock...hahahaha...ada aku kesahhh

    BalasPadam
  3. hehe..walaupun dah jadi isteri, masih lagi boleh berblog kan? hehe happy blogging sis! :)

    meh jemput dtg umah ! hehhe.. www.alyaesprezzo.com

    BalasPadam
  4. wahaahaha!! bole layan kepala la kalau ada mak mcm ni..keep it up mama!

    BalasPadam
  5. sayang blog sama macam sayang suami dan anak2...hehehehe

    jom baca cerita Mas!
    http://www.massaari.com/2011/06/bila-si-isteri-berblog-suami-dan-anak.html

    BalasPadam
  6. Selamat berblogging.
    Singgah dr segmen Ben juga:)

    BalasPadam
  7. lady...mak oi....tulisan..

    leyza...nak jadi anak mak??...boleh3...

    Azzah..nak tuju lagu...wokeh..x kisah

    mas..kita pun sayang gak..kdg2 x tahu mana satu nak baca...kihkih..

    ariana...thanks...:)

    BalasPadam

jerit kat sini