KORANG NAK HADIAH TAKKKKK?????

KORANG NAK HADIAH TAKKKKK?????

Loading...

Assalamualaikum...salam hari minggu buat semua..
Hari ni semua mesti dah tahu nye lah...Terengganu menang beso malam tadi....
Dah julang piala pun...Bangga??....aii..mestilah aku bangga ...anak Terengganu kan...w/pun hakikat sebeno aku bukannya kaki bola...Tapi kerana meraikan malam tadi...aku pun menjerit sama...wakakaka
almaklum....teruja...
Hhhhmmm....oleh kerana skuad dari Penyu dapat piala,maka aku pun nak bagi award gak kat korang seme...
Award utk sape????....utk korang lah....my FOLLOWER...nape??..tak caye???
Nah...aku bagi kat korang seme (tengok kat atas tu...)....senyum selalulah...dengan senang hati...salam perkenalan buat semua....
Susah-susah jee...:)

p/s...x sangka ramai gak follower aku...terasa diri cam artis lak...ahaks!!!
Thanks for all of U...pada semua silent readers gak...TQVM...
kerana anda semua adalah pemenang....tiada pengalah!!!

Catat Ulasan

0 Ulasan