AKU TERINGIN NAK HACK BLOG

AKU TERINGIN NAK HACK BLOG

Loading...

Malas nak cakap banyak laaa...
sbb ni semua siBen Ashaari punya pasal la ni..
nak suh join hack blog orang pulak daaa..
hack pun hack la...janji aku leh join skali..
Wokeh..blog yang aku teringin sangat nak hack,tak lain x bukan blog BEN ASHAARI la..sbb apa..sbb..asyik muka diaaaa je kat wall aku...jeles nyaaa.
Tapi x leh..sbb tangan aku gatal gak nak bukak blog dia tu..
idea dia banyak,kdg2 tak terjangkau dek akal...
Lantak la..dia nak marah,marah la..
ada aku kisah...

hahha..sowi Ben...:P
Aku celupar malam ni sbb nak join blog ko..
gurau2 manja jew..
Anda peminat Ben Ashaari..
marah takkkk????????

Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. http://segalanyaaku.blogspot.com/

    jom hack..tp jgn la hack blog sy...haha

    BalasPadam
  2. singgah sini sebab nak tahu blog mane yg nak dihack... heee~

    teringin nak hack blog

    BalasPadam
  3. aku dan segalanyaq:..jgn bimbang...hikhikhik

    Izzat...hahha...akhirnya..

    BalasPadam
  4. Esto no sacaba.
    http://www.sextf.com/

    etoile

    BalasPadam

jerit kat sini