Kalau ye pun...

Kalau ye pun...

Loading...
Moto kwn aku..Mar...sayang bebeno ngan moto dia ni...katanya kenangan masa bercinta dulu...
nostalgia dulu-dulu..perrgghh...romantik giler
nampak pam tak???hihihi..malas nak komen pape..kehulu kehilir dibawaknya pam nih...pancet x kira tempat....Alaaa kak..tuko moto baru je la...

ni suami tersayang si Mar ...Sarjan Zahari...ops..melatah ye bang..
hari2 tepon bini...huhuhu...


ni kawan aku Mar...ligat wat keje tapi pastu ngantuk....aku yang tengok dia pun naik ngantuk sama...kdg2 aku bercakap ngan dia ni beria2...rupa2 nya aku cakap sorang2...dia tidur!!!!...
Aku rasa dia mmg layak dapat pekerja cemerlang...masuk keje 7.30...tapi datang seawal 6.30 pagi setiap hari....punch card dia elokkkkk jew..biruuuu jew...aku lak...hari2 merah!!!hish!!
p/s Mar...pic dah masukkan yerr...

Catat Ulasan

0 Ulasan