Hilang lagi..

Hilang lagi..

Loading...

Setiap kali kerumah orang kawen,pasti selipar aku hilang.
Pelik...kenapa orang2 selalu sangat berkenan dgn harta aku yang satu tu..
Puas mencari dan meninjau, akhirnya aku memutuskan berkaki ayam je balik rumah.
Walaupun ada rasa kecewa dan terkilan dalam hati, aku berusaha mengikis perasaan itu dan memujuk hati untuk membuangnya jauh-jauh.Apa boleh buat..selipar tu bukan rezeki aku.

“Biarlah, kita anggaplah sebagai sedekah saja kepada orang yang mengambil selipar itu. Mungkin dia yang lebih memerlukan selipar itu. Siapa tahu dia ada kemudaratan dan masalah yang memaksanya mengambil selipar itu. Mungkin juga orang meminjamnya untuk ke tandas dan bilik air.
Er..tapi sampai bila??

Allahu akbar! Allah Maha Besar dan Allah juga Maha Mengetahui.
Petua apa lagi harus aku gunakan supaya selipar aku tak hilang lagi disambar orang..
Aku sayang selipar aku!!!...:(

Catat Ulasan

0 Ulasan