Tidur satu selimut.

Tidur satu selimut.

Loading...
"Awak mmg pentingkan kerja,kerja selalu no 1,saya entah nombor berapa ntah,kot-kot nombor 100".
Jangan-jangan x de nombor langsung!"selamba je kawan aku duk citer pasal suami dia..aku sebagai kawan dia hanya jadi pendengar no 1..hari2 ada je bebelan dia pd suami dia..
Kadang2 aku ada juga terdengar dia merungut2 pasal laki dia...membuatkan mata aku terbeliak besar..
"Awak lainlah,kat opis..kwn kerja awak semuanya cantik2,badan solid,cun melecun,manja pulak tu,saya kat umah ni macam orang bodoh,kadang-kadang terasa penat hari2 duk bercakap ngan kucing".
Ada juga sekali tu kwn aku ni kata..
"Aku ni dah sampai bosan tahap gila babi dah duk kat umah.ngadap TV,gaduh ngan kucing,silap haribulan aku ni boleh jadi gila betul"....lagi ler besar biji mata aku dengar bila kawan aku ni bising2 terus..kesian pun ada,maklum...berbelas tahun kawen,tpi rezeki dapat anak belum ada lagi.
Hahahaha...tapi yang paling lucu bila kawan aku ni bebel lagi..dia kata kat laki dia..
"Saya ingat awak tak payahlah pencen,boleh kerja terus sampai mati".Lepas tu dia kata lagi...dia boleh bayangkan seandainya suami dia pencen kelak,pasti suami dia tu pun bosan mcm dia jugak,macam yang dia alami sekarang,ditambah lagi kalau hari2 suami dia duk mengadap muka dia yang dah banyak berkedut tu...yang ni..hampir tersedak aku dibuatnya.
Kesian pun ada ngan kawan aku yang satu ni,aku tengok laki dia pun..aku kesian jugak...
cuma..tak baiklah..hari2 duk kutuk ke laki..baik buruk pun dia,dia tetap laki awak jugak,hari2 tidur satu selimut jugak,kan??...
Cuma pesan aku..juga utk diri aku sendiri juga..
Segeralah bertaubat...takut tak sempat!!

Catat Ulasan

0 Ulasan