Sebuah catatan...secebis kenangan

Sebuah catatan...secebis kenangan

Loading...
gambarku bersama ngan adik2 ipar berserta suamiku(masa ni x de pape pun lagi)

Terasa kenangan lalu kembali melintas di ruang mata.Entah khabar apa yang mahu diulang kembali.Kotak mesej dalam facebook mula terisi dengan khabar-khabar dari mereka yang pernah menjadi sebahagian perjalanan hidup.Amat indah sesekali cerita lama masih lagi ingin dikongsi bersama.Kembali bernostalgia.Mengenang zaman remaja dan kanak-kanak.Kawan-kawan sepermainan yang sempat jengah ke alam siber bertandang bertanya berita suka dan duka.Melalui mereka ada juga pesan dan cerita tragis tentang rakan-rakan yang sudah dulu meninggalkan alam fana' ini.Moga-moga mereka juga tergolong dalam impian menuju rahmat Ilahi.
Telah juga aku ceritakan...kepada mereka yang sudi bertanya,aku masih seperti dulu.
Saat gambar ini dirakam...aku baru je lepas "frust"...bawa hati kononnya sampai ke Mersing...
bawa diri...2 bulan lebih aku disana ketika itu.Kononnya aku ingin melupakan segala2nya yang pahit...dalam diam rupanya aku selalu diintip/diperhatikan oleh seseorang...bukan mudah hati ini utk membuka lembaran baru..tapi ternyata hatiku akhirnya jatuh dibumi Mersing juga.Itulah suamiku sekarang...Hidup dan matiku di sini...

p/s Segala-galanya melukiskan irama yang indah sepanjang perjalanan ini.Kalian yang masih di hati adalah sebahagian lukisan yang indah .....kekal abadi.

Catat Ulasan

5 Ulasan

jerit kat sini