Header Ads

Raja nak kahwin aku yang teruja

loading...
Utk pengetahuan tuan2 dan puan2, pompuan/minah aku ni suka cakap kat laki2:

``kita takleh nilai orang dari kecantikan. nanti dah tua, buruk juga rupa."

kata2 ni lahir, bila ada orang laki yg sedang memilih ``bakal isteri." kebetulan dia adalah lawa, cantik dan comel.
Hmmm...bila tengok orang nak kawen aku pun rasa cam dalam mood kawen gak skali..
Nak2 bila raja2 omputih ni nak kawen..rasa aku nak terbang skali gi London..tapi apakan daya...x dijemput..sedey..sobb..sobbb
Dan kata aku..bertuahnya badan bila dapat kawen ngan anak raja...ops!!!...terlebih suda!!!
Dan kata aku lagi..
Tetapi jodoh itu ketetapan tuhan.Sudah ditetapkan.Orang itu atau orang inilah sebenarnya.Mana boleh pilih-pilih sekiranya sudah tetap.Kan??
Jadi pikir sendiri ler..Cinta itu tarikan.Ada orang tertarik dengan orang comel-comel.Ada pula yang tertarik dengan yang gemapl-gempal.Lawa, hensem dan menarik itu berbeza mengikut pandangn manusia.Manusia menilai mengikut persepsi.
P/s..aku pun nak ambik mood pengantin jugak la...dan aku juga diedit..wakakaka

Selamat pengantin baru buat pasangan diraja..WILL & KATE...juga buat bakal2 pengantin
Loading...

2 ulasan:

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.