Maafkan aku....(buat seseorang yg aku kenali dr jauh)

Maafkan aku....(buat seseorang yg aku kenali dr jauh)

Loading...
seringkali aku terlupa
akan takdirNya
seringkali aku menyalahkan takdir
mengapa harus aku yang menerimanya
mengapa harus aku yang melaluinya
bukan mereka
mengapa tidak mereka
seringkali aku melawan takdirNya
semakin aku melawan
semakin aku kesakitan
hingga akhirnya aku tersungkur kelelahan
terbujur kaku menatap langit
tanpa aku sedari
takdirNya adalah kekuasaanNya
Tuhan…Kau maha tahu dan aku adalah hambaMu yg jahil
Kau maha kuasa dan aku adalah hambaMu yg dhaif
Kau maha mengetahui segala yg ghaib dan tersembunyi…

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. manusia selalu lalai.. hmmm..
    jodoh pertemuan ditangan tuhan..
    ajal maut ketentuan tuhan..
    semunya yang belaku pasti ada hikmahnya..

    eh. ade kene mengene ke..? hihihi..

    BalasPadam
  2. ada kene mengena???....hihihihi...tepuk dada tanya selera...

    BalasPadam

jerit kat sini