Kes baru..ada sape leh tolong??

Kes baru..ada sape leh tolong??

Loading...
saya nak tanya skit bleh x?
saya ade problem yang buat kan say sakit kepala bila memikirkan nya...saya dah berkahwin baru beberapa bulan..tetapi dugaan dlm alam awl perkahwinan saya sangat lah besar.. saya dan suami saya asyik sebut perkataan cerai..bila suami saya marah dia akan cakap.."klu nak bercerai lepas ni,cerailah..aku xkisah apa nak jadi!" selaku isteri saya sangat sedih bila dia berkata begitu sampaikan saya terpaksa merendahkan diri untuk memujuknya. dia slalu maki saya dan yang paling menyedihkan dia pernah maki hamun saya depan adik beradik dia..dan suruh saya balik ke rumah orang tua saya. saya hanya mampu mendiam kan diri dan menangis je.. slalu nya yang menjadi punca masalah kami ialah sikap suami saya yang suka bersms ngan ppuan lain. dah banyak kali saya tegur dia tapi dia masih jugak buat tanpa menghiraukan perasan saya. bila saya tanya dia klu saya pulak bersms ngan lelaki lain dia nak buat ape? dia jawab dia akan ceraikan saya..sedihnye.. saya sebenarnya xpernah skali terlintas nak berlaku curang sbb saya takut allah. akibat dah banyak kali dia buat macam tu saya terasa macam dah putus asa kat dia dan perkahwinan kami. sekarang saya dah xsure sama ada saya masih sayangkan dia mcm dulu lagi ke x. kadang-kadang saya terasa benci kat dia sbb byk kali dah tipu saya. selama ni saya byk bersabar dgn karenah dia. saya ad jugak cuba bawak dia berbincang baik2 tapi dia akan marah2 dan lebih suka tidur dari mendengar luahan saya. keadaan ini membuat saya tertekan.. sebelum ni dia dah byk kali halau saya dari rumah tapi saya xbrani kluar. pliz..tolong lah saya yang kebuntuan ini.saya xtau camane nak buat sekarang. nak mintak cerai takut xcium syurga pulak tapi saya cam dah xtahan nak hidup dengan lelaki yang asyik tipu saya dan maki hamun saya. patutkah saya bertahan dan bersabar dengan karenah dia? saya takut pulak saya jadi orang yang xtau bersyukur pulak.tapi sikap dia yang suka mencari perempuan lain membuat saya terluka sangat2!
>somebody help me.....

P/S..Copy paste jer

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. besarnya dugaan... sy belum kawin.. n tak tau nak cakap cmna.. cuma apa boleh sy katakan adalah.. buat solat istikharah... mintak jalan pada Allah... mintak petunjuk darinya...

    dan ingatlah dia bukan cinta no 1...
    cinta pada suami ranking ke 3.. jadi kena pk.. kena berserah pada Allah... itu jalan terbaik..

    BalasPadam
  2. Insyaallah..mudah2an..
    Err...lum kawen??

    BalasPadam

jerit kat sini