Yang sana apek area Ondscene...yang sini apek area aku...

Yang sana apek area Ondscene...yang sini apek area aku...

Loading...
Gambar apek kat tmpat aku ni mmg tak de la..
Memang x pernah terpikir pun nak ambik pic dia dulu..
Baru je baca blog Ondscene mengenai apek yang mati..
Bezanya apek kat tempat aku ni dilanggar treler
kat lampu isyarat...pun apek ni naik beskal gak..


Cuma sedikit berbeza ngan apek di blog Ondscene...sbb apek tu
terus mati..manakala apek aku ni...
w/pun dilanggar treler hinnga kakinya putus sebelah..
siap boleh bangun lagi..
saksi kejadian mmg ramai..
tpi bila apek tu tgk kaki dia dah x de sebelah,baru dia jatuh pengsan..
dan akhirnya ajalnya disitu juga..

Dan yang menakutkan..
bila menjelang tgh malam jew..
mesti terdgr bunyi rantai beskal apek tu'
..sama spt mendiang tu masih hidup..dan yang pastinya
beskal tu dah hancur dilenyek treler..

jadiii...beskal siapa berbunyi tgh2 malam????

Catat Ulasan

0 Ulasan