Bila aku berchatting...

Bila aku berchatting...

Loading...
Semalam aku buka ruangan chatting di FB..
bukan ape,sekadar nak bg peluang pd member2..
seandainya ada apa2 pesanan...

Akhirnya Anjang Mark masuk chatt ngan aku...
cam biasa...mmg lawak giler bila sembang2 ngan dia..
dan...
ada katanya dia pun nak wat blog gak..
sbb utamanya ialah
jeles tgk aku ada blog..
dan tujuan utama dia berblog...
sbb nak kutuk2 aku...
wahhh...syahdunya...

dan blog yg bakal dibuatnya
akan di beri nama..
abgdisebalikjamban.blogspot.com...
hhhmmm....
cepat le Anjang...
aku pun dah tak sabau nak serbu blog ko nih...:P

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. ooooo jadi aku le org pertama yer komen dalam blog koo ni tie...ok nanti koooo aku komen yang pedas n ganas punyaaaaaaaa hihihihi banyak kooo punya shahhhduuuuuuuuuuuu

    BalasPadam
  2. hahhaha....jgn nak berlagak...mana blog ko??????

    BalasPadam

jerit kat sini