Ibu terkejut CCTV rakam kelibat hantu anak lelaki di dapur

Ibu terkejut CCTV rakam kelibat hantu anak lelaki di dapur

Loading...
Ibu terkejut CCTV rakam kelibat hantu anak lelaki di dapur

SEORANG ibu percaya bahawa kamera litar tertutup (CCTV) berjaya merakam kelibat hantu anak lelakinya di ruang dapur selepas satu entiti dikesan oleh alat pengesan kamera tersebut.
Ibu kepada dua anak, Jennifer Hodge sedang menonton televisyen bersama anak perempuannya, Lauren, 21 ketika dia menerima notifikasi yang dihantar pada telefon bimbitnya pada minggu lalu.
Apabila mereka membuka gambar tersebut, mereka ternampak figura seorang lelaki yang berjambang dan kelihatan seperti ahli keluarga mereka, Robbie.
Robbie meninggal dunia dua tahun lalu akibat penyalahgunaan dadah.
Pada mulanya, ejen hartanah berusia 57 tahun itu terkejut dengan apa yang dilihatnya, namun berasa tenang kerana mempercayai ia adalah petanda anak lelakinya berada dalam keadaan tenteram.
Jennifer dari Georgia, Amerika Syarikat berkata: "Memang gila. Saya rasa seperti tidak percaya.
"Saya terbaring di katil untuk menonton TV dengan anak perempuan saya dan baru hendak melelapkan mata.
"Telefon berada antara kami berdua dan saya dapat notifikasi yang memberitahu ada orang di dapur.
Robbie meninggal dunia pada usia 23 tahun akibat terlebih dos dadah. - Foto Kennedy News and Media
"Dia (Lauren) berkata 'Ibu, ada orang di dapur... Ibu, itu Robbie!'
"Dan memang ia nampak seperti Robbie, berjambang."
Mereka berdua berlari ke dapur dan melihat tiada kesan orang pecah masuk ke rumah tersebut.
Jennifer berkata: "Sekarang, saya rasa dia nak sampaikan yang dia bahagia di syurga.
"Ia membuatkan saya tenang, tapi saya masih rasa ia sesuatu yang pelik.
"Kamera kami boleh mengesan pergerakan dan bunyi bising, tapi tiada penceroboh ketika kami berlari ke dapur.
"Saya dan Robbie pernah membuat kebajikan sebelum dia meninggal dunia. Kami mengubah perniagaan hartanah kepada aktiviti menyelamatkan nyawa dan menghentikan ketagihannya terhadap dadah." - Mirror UK

Catat Ulasan

0 Ulasan