Misteri Wanita Disetubuhi Makhluk Ghaib

Misteri Wanita Disetubuhi Makhluk Ghaib

Loading...
Cerita misteri dalam bentuk gambar dan tulisan dibawah rasanya cukup menarik.Apakah ianya juga wujud didunia nyata...Wallauhuallam...
Jom...baca komik..



Aneh, ketika Ambar sedang membasuh tubuhnya, tiba - tiba saja Ambar merasa ada yang memeluknya. Namun sosok yang memeluknya itu tak terlihat oleh Ambar.Memang aneh..

Ambar baru sadar ketika ia merasakan ada sesuatu yang membuatnya nikmat hingga air yang bercampur dengan dinginnya udara tak dirasakan oleh Ambar.

Ambar seperti merasakan kenikmatan yang tiada tara. "Oh.. Apa yang sebenarnya terjadi, aku belum pernah merasakan seperti ini".

Setelah itu Ambar segera naik ke tepian sungai. Hari - hari telah berlalu setelah Ambar menemui Si Kuncen dan mandi di sungai yang misterius itu.

Aneh, ternyata tragedi aneh itu mulai menampakkan hasil, Ambar hamil..!

Rudi sangat bahagia menerima anugerah ini, tapi sisuami itu tak tahu usaha istrinya melalui jalan mistik.

Rudi: "Kalau lihat gerakannya, lelaki nih! Kalau anak kita lelaki aku yang memberi nama".

Ambar: "Kalau perempuan?".

Rudi: "Kamulah yang bagi nama.

Sembilan bulan kemudian lahirlah bayi yang sihat.

Ternyata kehadiran bayi itu cukup memeritkan bagi pasangan suami isteri itu, karena bayi itu begitu rakus meminum susu ibunya. Hampir tiap jam bahkan tiap minit bayi itu minta disusui, jika tidak ia akan meraung - raung dengan suara keras dan kuat.

Pada mulanya mereka menganggap hal itu biasa saja, tapi lama - lama mereka mulai merasakan ada yang tidak kena, bayangkan, keinginan bayi itu dalam menyusu tak pernah berhenti, hampir tiap minit minta di susui oleh sang ibu!

Ambar: "Takkanlah lapar lagi?".

Rudi: "Mungkin bayi memang begitu, selalu lapar".

Akibatnya tubuh Ambar yang padat dan berisi jadi kurus , sedang si bayi tambah montok. Melihat hal itu, timbul rasa curiga di hati Rudi.

Rudi: "Aku curiga ada mesti yang tidak kena pada mereka, aku harus berbuat sesuatu".

Untuk membuktikan kecurigaannya, akhirnya Rudi memutuskan untuk puasa dan tirakat. Selama empat puluh hari Rudi melakukan puasa dan tirakat, ia meminta kepada Allah SWT agar dapat melihat sisi ghaib dari bayinya.

Setelah kusyuk tirakat, pada suatu malam ia melihat bayinya yang sedang menyusu nyaris tiada henti pada tubuh istrinya. Atas izin Allah Rudi melihat sisi gaib bayinya.

Bukan main terkejutnya Rudi ketika melihat sisi gaib bayinya, ternyata bayi yang menyusu pada istrinya itu bukanlah bayi manusia, tapi bayi itu ternyata seekor lintah putih yang sangat besar.

Rudi: "Hah..!? Astagfirullah, pantas, makhluk itu begitu rakus menyedut air susu Ambar. Jelas itu bukan air susu yang disedut oleh lintah putih itu tapi darah! Darah isteriku, aku harus cepat bertindak! Kalau tidak isteriku bisa mati kehabisan darah.

Dengan meminta kekuatan pada Tuhan Yang Maha Kuasa, Rudi menarik bayi itu dari dakapan istrinya, Ambar pun terkejut tapi Rudi tak peduli. Bayi itu lalu diletakkan di halaman rumah.

Ambar: "Abang.. Jangan, apa kau sudah gila!".

Rudi: "Bacalah ayat kursy sebanyak - banyaknya lalu lihat dengan mata hatimu, apakah dia itu benar - benar bayi".


Ok..cerita pun dah tamat..
termenung sejenak sambil terpikir..seandainya cerita sebegini benar2 wujud...
Wallahuallam..

Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. huhuhu... agak seram lah kalau ada kat dunia nyata ni

    BalasPadam
  2. mmg seram...sebenonya masih ada lagi cerita2 macam ni..mgkin dibahagian pendalaman banyak kisah2 misteri..

    BalasPadam
  3. kadang-kadang cite cam nie boleh buat kita terfikir wujudnya alam lain,,allahualam..

    BalasPadam
  4. @Didiefanielah saidin
    alam lain mmg wujud..percaya atau tidak..itu semua dah tertulis dalam kitab Al Quran

    BalasPadam

jerit kat sini