Header Ads

Gelap Mata Kerana Duit,Mamat Tinggalkan Tahi Buat Pengurus Artis Selepas Menang Gegar Vaganza

loading...
Penyanyi Mamat yang popular dengan lagu "Untukmu Ibu" suatu ketika dulu pernah hilang dalam industri seni tanah air.

Namun, bintangnya menyinar kembali selepas menyertai pertandingan Gegar Vaganza malah berjaya memenangi tempat ketiga.

Walaubagaimanapun, kini timbul cerita yang tidak enak tentang penyanyi itu. Dimaklumkan Mamat kini bertindak menghilangkan diri selepas mengambil wang bayaran beberapa persembahan yang sepatutnya dia jalankan.






Insan yang bertanggungjawab menaikkan nama Mamat kembali selepas pelbagai kontroversi yang melandanya dulu adalah komposer dan merangkap pengurus artis iaitu Mie Kuarters. Berikut merupakan penjelasan Mie tentang isu Mamat;

"Duit membuatkannya gelap mata, malah beberapa tawaran persembahan yang sudah diterima terpaksa dibatalkan kerana Mamat tidak dapat dihubungi. Jangan terlalu hidup dibayangi populariti kerana tidak selama-lamanya kita akan berada di atas. Mamat sepatutnya belajar daripada kesilapannya dan tidak mengulangi apa yang pernah dilaluinya.


"Sepanjang setahun, sebelum muncul tempat ketiga Gegar Vaganza, Mamat menunjukkan displin yang baik. Namun semua berubah apabila wang berada dalam genggamannya. Saya marah kerana tindakan tidak matang Mamat membuatkan beberapa perancangan terganggu.



"Saya memberinya bunga, tetapai Mamat meninggalkan ‘tahi’ yang membuatkan saya begitu kecewa.


Tiada ulasan

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.