Header Ads

Fasha Sandha Biadab Di Majlis Kematian?

loading...
                        
Pelakon terkenal, Fasha Sandha yang menziarahi kubur anak kepada Linda Rafar iaitu Rezaimen Keiflin sempat merakamkan gambar bersama rakan artis seperti Emylia Rosnaida dan Emelda Rosmila telah menerima kecaman daripada sebahagian besar peminatnya yang merasakan gambar-gambar sebegini tidak elok dikongsikan buat tatapan umum.


                       

Ini disebabkan tindakan Fasha Sandha seolah-olah tidak sensitif dengan perasaan Linda Rafar dan seluruh ahli keluarga yang baru sahaja kehilangan Rezaimen.

                            

Tapi kalau diikutkan rasa macam x de salah mana pun....tak tahulah pada pangan lainnya..apa2pun masing2 punya pandangan tersendiri

Sumber

6 ulasan:

  1. Rasanya masa kematian sutan perak ada jer yg bergambar.

    BalasPadam
  2. yelah, gambar sambil senyum lak tu ;(

    BalasPadam
  3. kerana atikel ini akak teruk kena hentam..walhal banyak lagi blog yang menyarkan artikel yang sama :-?

    BalasPadam
  4. Yang pergi tentu dah perginya. Saya tak nampak sebarang masalah kat situ.
    Bukan dia bergambar sambil tunjuk peace pun. Sopan je.

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.