Bodoh Atau Cerdikkah,Alat elektronik berukuran 20 cm dijumpai dalam kaki seorang remaja berumur 15 tahun.

Alat elektronik berukuran 20 cm dijumpai dalam kaki seorang remaja berumur 15 tahun.

                      
Ternyata bukan hanya dlm filem saja yahudi buat cerita tapi dlm peperangan mereka ujudkn benda ni....yahudi pencipta kerosakan dimuka bumi...

kesian....   mesti budak tu menderita sakit mase hayat nya


Ulasan

  1. Semoga yahudi laknat ditimpakan bala secepat mungkin. terlalu lama bangsa laknat ni melakukan kerosakan di muka bumi.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kak,cmna henpon tu ade dlm kaki budak tu pulak?
      sebab ape>?

      Padam
    2. oo..tak tahu la pulak akak..tapi rasanya macam tahu dah..mesti dia nak bom satu keluarga budak ni atau bom rumah atau bom tempat yang diarahkan supaya budak ni pergi kesesuatu tempat..mmg jahat Yahudi ni

      Padam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!