Header Ads

Lihat Betapa Mewah Dan Gahnya Bas Sultan Johor

loading...
                           
Sultan Johor Sultan Ibrahim Sultan Iskandar menggunakan bas khas sempena Kembara Mahkota Johor (KMJ) kali ke-17. Beliau akan memandu sendiri dengan bas yang dibeli dari Amerika Syarikat, jenama Prevost Marathon Coach.


                          
Bas ini turut menggunakan kaedah pemanduan sebelah kiri. Bas ditempah khas itu lengkap dengan peralatan dan kemudahan termasuk tempat tidur

                        

                       

                      



kredit:nescafeoais

4 ulasan:

  1. wah menarik dan mewahnya keadaan dalam bas tu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. hihi..akak pun teringin nak masuk..nak tgk sendiri kat dalam tu
      :d

      Padam
  2. tengok dari dalam tak macam bas pun. mcm bilik hotel mewah je..mcm teringin nak masuk

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalaulah sultan izinkan rakyat masuk..pperrghh..tak tahu la camana
      (f)

      Padam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.