Header Ads

Kucing Dan Anjing Dibunuh Untuk Dijadikan Karpet

loading...
                                 

Kenapa mereka sanggup bunuh kucing dan anjing untuk buat karpet?

Sanggupkah anda memijak karpet sedemikian rupa?
Pastinya tidak bukan??



                                   

                                   

                                        


Bawa bertenang, sebenarnya itu bukan diperbuat dari bangkai kucing dan anjing, tetapi itu adalah rekaan karpet yang nampak seakan diperbuat dari bangkai anjing kucing.

Walaupun cantik, tapi berapa ramai diantara kita yang sanggup guna karpet ni?

 Nama pun dah karpet, semestinya kita pijak dan berjalan di atasnya. Memang tak sanggup apatah lagi jika ianya adalah haiwan kesayangan kita.



5 ulasan:

  1. Laaaaa ingat betul la bangkai kucing or kambing.. hahahahah tipah tertipu bang XD

    BalasPadam
  2. memang taklah nak pijak... kesian kot kat haiwan tu...

    BalasPadam
  3. ye ..masa mula2 akk tengok pun mati2 ingatkan betul..siap nyumpah2 lagi...tapi rupanya kena tipu

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.