Header Ads

Fareeda Di Doa Agar Dapat Keturunan Pengemis

loading...
                                                   
Seorang pelanggan tudung Fareeda, Salina Abu Zar secara terbuka mendoakan anak cucu dua pasangan sweet ini menjadi pengemis dan tidur di kaki lima selepas kecewa dan gagal mendapatkan tudung Fareeda pada 7 Jun yang lalu.


                         
Semua ini gara-gara dia ingin Mawar Fareeda dan Fizo Omar merasai apa yang dirasakan oleh peminat-peminat Fareeda yang terpaksa beratur panjang dan lama semata-mata ingin mendapatkan tudung baru Fareeda.

Peminat Fareeda sanggup berbaris panjang, berpeluh dan ada segelintir orang sampai pengsan pun ada tetapi akhirnya tertipu dengan janji manis mereka. Lantas Mawar dan Fizo dilabelkan sebagai beruk dan kuat menipu.

                       
Perkara seperti ini patutnya dapat dielakkan. Sudah tentu Fareeda tahu bahawa apa saja keluaran terbaru Fareeda pasti akan mendapat sambutan hangat.


kesian...apa pandangan anda?

3 ulasan:

  1. Tak payah beli dah ... Dah ler mahal, lagipun bukan xde pilihan lain yang lebih sesuai ...

    BalasPadam
  2. Jangan jadi hamba JENAMA. Diorang beli dengan harga beberapa ringgit je dari negara lain, masuk sini sebab ada JENAMA naik ler %%%%%% yang diorang suka. Sudah-sudah lah. Jangan ikut sangat budaya pentingkan JENAMA tu. Sama juga LEVI'S tu, diorang buat beberapa ringgit je kat SIAM, FILIPINA, dan CHINA. Tampal je JENAMA LEVIS.. dah naik laa harga... SEDARLAH!!!

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.