Preity Zinta muflis?


SETELAH dikhabarkan bermasalah dengan seorang Pengarah Fotografi, kali ini khabar kurang enak mengenai Preity Zinta kembali bertebaran.

Menurut sumber, Preity kini berkemungkinan berdepan masalah kewangan dan hampir muflis sehingga memaksa Preity berpindah ke rumah yang lebih murah.

"Preity memilih untuk menyewakan kondominium mewahnya dan dia pula berpindah ke rumah yang lebih kecil.

Semua itu dilakukan selepas beberapa individu datang untuk menuntut hutang," ujar sumber terbabit. Bagaimanapun, sehingga kini belum ada sebarang kenyataan daripada Preity mengenai perkara itu.

Ulasan

  1. Dapat cm pretty Zinta ni kan best..betul tak Kak?

    BalasPadam
  2. wah saya suka tengok dia sebab dia sweet....

    BalasPadam
  3. Banyak cite xbest tentang dia nih lately kan...

    BalasPadam
  4. Sayangnya...rupa ada, bakat ada tapi...

    BalasPadam
  5. hahaha..payah nak cari tu..sbb sweet sangat

    BalasPadam
  6. Suka tengok muka dia..cantikk!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. mmg cantik,tapi rasanya dah lama dia x berlakon..rindu ngan lakonan dia

      Padam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!