Header Ads

Alaaa....Bukan Nampak Bra Pun

loading...
Sejak kemunculannya semula, Raja Ema memang kelihatan lebih muda, seksi dan bergaya. Kadang-kadang macam tak percaya pula yang salah seorang anak Raja Ema sedang menduduki SPM tahun ini.

Terbaru ketika menghadiri perasmian butik Didie Alias, baju yang dipakai oleh Raja Ema telah menimbulkan kontroversi dan menjadi perbualan ramai.
Namun menurut Raja Ema, baju yang dipakainya OK dan tidaklah ketat sangat. Terang Raja Ema:-

"Baju itu OK, tak ketat sangat pun. Bukannya saya tak pakai bra. Cuma garis bra saja yang nampak, tak adalah sampai nampak buah dada pun.
Benda ini tak patut jadi hal. Baju itu bukan ketat sangat pun, cuma saya tahu kesilapan berlaku kerana gaya saya bercekak pinggang ketika gambar diambil membuatkan dada saya terlalu menonjol.
Kebetulan pula material baju itu daripada getah sebab itu nampak garis bra saya. Kalau saya buat gaya lain, mungkin perkara ini tak jadi isu."

Yang bagusnya, Raja Ema tidak berkecil hati dengan kritikan, cemuhan dan hinaan yang dilemparkan kepadanya. Tambah Raja Ema lagi:-

"Sebab saya taknak gaduh atau besarkan hal, saya rasa apa pun sebenarnya. Cuma malas nak layan orang begitu. Orang yang bijak takkan cakap begitu pada orang lain.
Siapalah kita nak hukum dan hentam orang lain dengan teruk. Yang penting jadi diri sendiri dan niat kena bersih dalam tindak tanduk kita."


HHmm...apa kata anda?
Loading...

6 ulasan:

  1. Agak kurang sesuai untuk usia dia..tapi tulah nak komen lebih-lebih pun siapalh kita untuk menghukum dia kan kak tie..

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu..doasa masing2 tanggung kan,lagi pun dah berakal..

      Padam
  2. ni lah retis kita.. retis yg muda duk berlumba2 tutup aurat & berhijab..tp retis yg tua makin lupa diri..duk tayang body..ehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. manusia dah terbalik kod dah skrng

      Padam
  3. makin berusia makin iras arwah ibu dia..

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.