Header Ads

Foto SRK & Gauri Ketika Dialam Persekolahan Yang Belum Pernah Dilihat

loading...
Pasangan yang berdiri teguh sebagai contoh dalam kasih sayang, kesetiaan dan kepercayaan bersama selama lebih daripada dua dekad, kini mula berhadapan dengan masalah sekitar bulan lalu apabila khabar angin SRK dan Priyanka Chopra  muncul di media. 

Tetapi ikatan SRK dan Gauri semakin kuat walaupun semua khabar angin mengenai gossip panas tersebut tersebar . 
"Gauri adalah teman wanita pertama dan terakhir saya. Saya percaya dalam hubungan jangka panjang. Jadi jika anda lihat, saya sentiasa dengan Gauri.

 Hubungan ini, pada pendapat saya, tidak boleh berubah, dan mematikan.  saya tergolong dalam kelas pertengahan di sekolah dan saya gembira bersama dengan Gauri saya.

Foto ketika SRK dan Gauri masih dialam perekolahan
Loading...

Tiada ulasan

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.