Perkahwinan SRK dan Gauri Khan berada di hujung tanduk gara-gara SRK selingkuh.?




Saat ini, rumor perselingkuhan antara Shah Rukh Khan (SRK) dengan Priyanka Chopra tengah menjadi perbincangan hangat di Bollywood.

Puluhan tahun menikah dengan Gauri Khan, SRK tidak pernah mendapat gosip buruk hingga baru-baru ini ia dianggap memperlakukan juniornya, Priyanka, dengan spesial.

Awal tahun 2012 lalu, rumor SRK dengan Priyanka dimulai ketika aktor kawakan tersebut diketahui merekomendasikan nama Priyanka kepada produser film.

Setelah itu, Priyanka juga beberapa kali menjadi tamu reguler pada pesta-pesta yang diadakan oleh SRK dan Gauri di rumahnya.

SRK dan Priyanka juga disibukkan dengan promosi film bersama, menjadi host di berbagai acara penghargaan, dan bahkan menjadi wajah brand bersama-sama. Kedekatan keduanya semakin menguatkan rumor hubungan rahasia yang terjalin.

Namun kini Gauri dikabarkan tidak lagi ambil pusing oleh kabar negatif yang terus beredar mengenai hubungan suaminya dan Priyanka.

“Gauri kini telah menjadi orang yang baru dan mengisi hari-harinya dengan hal positif. Ketakutannya kehilangan suami hingga kini tidak terbukti dan ia memutuskan melanjutkan hidupnya,” ujar seorang sumber kepada BollywoodCelebden. [*]


RUMAH tangga Shahrukh Khan terancam berantakan? 

Mengutip laman One India pada Selasa (17/1), perkahwinan SRK dan Gauri Khan berada di hujung tanduk gara-gara SRK selingkuh. 

Wanita yang jadi pihak ketiga tak lain Priyanka Chopra, mantas Miss World 2000 yang kini menjadi pelakon Bollywood. SRK dan Priyanka belum lama ini menjadi pelakon utama filem Don 2, yang kini masih ditayangkan di pawagam Jakarta. Isu perselingkuhan SRK-Priyanka pertama kali disebarkan oleh Neelam Kothari , yang dikenali sebagai sahabat isteri SRK. Belakangan 

 SRK sendiri memilih tidak mengulas mengenai isu ini. Menurut saudara dekatnya, rumah tangga SRK-Gauri tidak ada masalah. Sang kerabat berujar bahawa SRK tidak mungkin melakukan perbuatan yang boleh merosakkan masa depan anaknya; Aryan dan Suhana.

 SRK menganggap, tetap diam adalah cara bermaruah untuk menanggapi isu ini.  pic datas,Priyanka melawat SRK d pejabat nya jam 11 malam dan bru jam 3:15

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!

Wahai Lelaki Bernama Suami...Bacalah!!