Header Ads

(GAMBAR)Pertunangan Anne Ngasri Dengan Mohd Sumali Reduan, Ahli Politik UMNO

loading...
gambar tunang Anne Ngasri, Mohd Sumali Reduan. Mohd Sumali (kiri dalam gambar di bawah) ialah Setiausaha Kerja Pemuda UMNO Malaysia.



Pelakon Anne Ngasri akhirnya sah menjadi tunang kepada Setiausaha Kerja Pemuda UMNO Malaysia, Mohd. Sumali Reduan dalam satu majlis pertunangan di rumah keluarganya di sini semalam.

Menurut Anne atau nama sebenarnya Naszriah Ngasri, 24, Sumali berstatus duda berusia 40 tahun dan mempunyai seorang anak.

Beliau berkata, mengikut perancangan, mereka akan melangsungkan perkahwinan pada bulan depan.

“Saya akan menjemput semua pihak termasuk rakan-rakan media,” ujarnya ketika ditemui semasa majlis kesyukuran yang dianjurkan keluarganya di Taman Batu Permai di sini semalam.


Majlis pertunangan mereka berlangsung di Taman Permai Jaya, Ampang hari ini. Anggun dengan busana pertunangan rona hijau gelap yang direka Ezuwan Ismail, Anne baru-baru ini juga diketahui telah putus percintaan dengan penyanyi Aliff Aziz.



sumber:beautiful nara

Loading...

8 ulasan:

  1. erks...begitu rupanya kisahnya... dalam diam dah ada pengganti... tu la yang cepat sangat tu... ooopssss....

    BalasPadam
  2. @F.A.R.A.H.W.A.H.E.D.A
    biasalah.....artis....dah lali pada diorang tukar2 pasangan..mcm ganti baju

    BalasPadam
  3. Moga jodoh kali ni lebih membahagiakan Anne dan kekal berpanjangan.

    Lawa baju hijau dia Kak Tie.

    BalasPadam
  4. @Miss Mirror a.k.a Sam
    alamak..cantik ke baju dia..ala2 bollywood tu..hahaha..pertunangan sempena deepavali...

    BalasPadam
  5. Bru je clash kan? Tup2 dh tunang. Adoyai.

    BalasPadam
  6. Bru je clash kan? Tup2 dh tunang. Adoyai.

    BalasPadam
  7. @Lelaki Ini
    tu la..arrtis sendiri yg bawak trademark tu...kawen cerai...

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.