Zubir Dakwa Gambar Bogel Rozita Adalah Tulen!


Minggu lalu, dunia hiburan dikejutkan dengan pengedaran sekeping gambar bogel pelakon cantik, Rozita Che Wan yang tersebar luas di internet.

Namun demikian, Rozita sudah menafikan gambar itu adalah miliknya. Dia menyatakan terdapat tiga kemungkinan yang ada pada gambar berkenaan.

Pertama gambar itu sudah di ‘super impose’ kedua mungkin ada pelanduk dua serupa yang sama wajah sepertinya.

Atau yang ketiga mungkin juga ada muka pondan yang seakan-akan menyerupainya.

Tetapi menerusi laman portal Rotikaya.com, hari ini, mereka mendedahkan tentang pendapat salah seorang daripada wartawan hiburan terkenal.

Wartawan itu adalah Zubir dari Berita Harian.

Menerusi Facebook, Zubir atau nama sebenarnya Zubir Mohd Yunus, ada menulis yang gambar bogel Rozita Che Wan itu adalah tulen!


Zubir turut seakan-akan mencabar Rozita untuk tampil membuat laporan di balai polis dan Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) bagi membuktikan gambar itu benar-benar bukan miliknya.

Tidak pasti pula bagaimana Zubir dapat tahu yang gambar itu adalah asli.

Adakah Zubir sudah selidik terlebih dulu mengenai perkara itu? Tak tahulah…

Apa-apa pun tunggu saja apa tindakan Rozita selepas ini sama ada dia akan membawa perkara ini kepada pihak berkuasa atau sebaliknya.


apa citer ni Cik Ta?


mynewshub

Ulasan

  1. kalau hal ni memang betul, memang mengaibkan rozita..
    huhu..

    BalasPadam
  2. Salam, hmm macam2 hal la cik Ta nih.. tapi dari segi logik la kan bakpe dia nak buat gambar camtu!? ntahla..

    BalasPadam
  3. Bahaya itu klu betul..hehe.sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

    BalasPadam
  4. @Herma Julianny
    kalau betul la..jap lagi adala yg kena saman tu

    BalasPadam
  5. @fandyz
    manusia ni macam pe'el ada...zaman serba canggih ni juga macam2 boleh jadi

    BalasPadam
  6. Besnis produk kesihatan myherb2u
    Goji, tricajus, susu kambing, mlm call +60192311900
    http://www.healthbuilders.com.my/
    othmandraman@yahoo.com
    http://othmandraman.blogspot.com/?m=1
    http://www.dnaglobal2u.com/
    http://www.iphytoscience.com/
    http://www.drtina.mynucerity.biz/indexi.php
    https://www.google.com/#fp=eccba6f7b5b00530&q=myherb2u
    http://www.youtube.com/watch?v=JSOi1e3ethM
    https://www.google.com/search?q=myherb2u&filter=0&bav=on.2%2Cor.r_cp.r_qf.&bvm=bv.50952593%2Cd.bmk%2Cpv.xjs.s.en_US.epv7Gxs5zsU.O&biw=1366&bih=667&um=1&ie=UTF-8&hl=en&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=JrwTUt6VB4K4rAeI-YHQDA
    http://radiosilaturahim.com/tembok-pemisah-israel-mesir-telah-selesai-di-bangun/
    Kedai P01 pasar majlis sek16 shah alam, selangor, malaysia
    Rakan niaga/penyewa/pekerja diperlukan
    Kursus motivasi besnis disediakan
    Stokis/pegedar diperlukan
    Pakej melancong Kelantan/Selatan Thailand disediakan
    Rumah dijual diSubang Suria,Shah Alam
    Kelas mengaji Al Quran disediakan
    Welcome to Health Builders (M) Sdn.
    www.healthbuilders.com.my
    Syarikat jualan langsung unggul yang membawa kepada anda satu kerjaya … untuk terus berjaya. Nikmatilah kehebatan rangkaian produk dan keistimewaan pelan pemasaran kami untuk kehidupan yang lebih bermakna.

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!