Bukan Senang Nak Lihat Anak Aishwarya Rai

Anak artis ternama..kat mana-mana negeri pun waima Malaysia sekalipun.....bukan senang peminat nak melihatnya.

Begitu juga dengan cucu Amitabh ni...mahal sungguh ,namun sesekali terlepas juga la,biarpun hanya sedikit wajahnya..hhhmm....kira ok la tu...

Jom..lihat!
hihihi..ni masa baru lahir la


Aradhya juga lebih dikenali dgn panggilan Beti B



cantik nama dia

macam mak dia ke??hhhmmm...rasanya muka bapak dia la...Tentu ramai yang ingin melihat anak kepada bekas ratu cantik dan juga artis popular Bollywood, Aishwarya Rai bukan? Nah..selepas lama menunggu akhirnya gambar anak perempuan bernama Aaradhya ini bocor juga di internet.

Walaupun cuba disembunyikan sekera-kerasnya oleh ahli keluarga Bachan ini, namun paparazzi di india memang komited melakukan tugasan mereka. terbaek r....!





Ulasan

  1. tu lah..memang teringin nak tengok anak dia ni...tapi nampak sipi je tu..huhu,..

    BalasPadam
  2. wow...glamour la anak dia...

    BalasPadam
  3. @Fendy
    kecik2 dah glemer,besar nanti lagi la kan?

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!