Header Ads

Bukan Senang Nak Lihat Anak Aishwarya Rai

loading...
Anak artis ternama..kat mana-mana negeri pun waima Malaysia sekalipun.....bukan senang peminat nak melihatnya.

Begitu juga dengan cucu Amitabh ni...mahal sungguh ,namun sesekali terlepas juga la,biarpun hanya sedikit wajahnya..hhhmm....kira ok la tu...

Jom..lihat!
hihihi..ni masa baru lahir la


Aradhya juga lebih dikenali dgn panggilan Beti B



cantik nama dia

macam mak dia ke??hhhmmm...rasanya muka bapak dia la...Tentu ramai yang ingin melihat anak kepada bekas ratu cantik dan juga artis popular Bollywood, Aishwarya Rai bukan? Nah..selepas lama menunggu akhirnya gambar anak perempuan bernama Aaradhya ini bocor juga di internet.

Walaupun cuba disembunyikan sekera-kerasnya oleh ahli keluarga Bachan ini, namun paparazzi di india memang komited melakukan tugasan mereka. terbaek r....!





Loading...

4 ulasan:

  1. tu lah..memang teringin nak tengok anak dia ni...tapi nampak sipi je tu..huhu,..

    BalasPadam
  2. wow...glamour la anak dia...

    BalasPadam
  3. @Fendy
    kecik2 dah glemer,besar nanti lagi la kan?

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.