Kareena Kapoor Dah Kahwin!!!


MUMBAI, 24 SEPT 2012: Pengakuan aktres Kareena Kapoor benar-benar memeranjatkan pihak media. Katanya dia sudah pun berkahwin dengan aktir Saif Ali Khan. Persoalannya bila? Sebabnya, majlis perkahwinannya bakal diadakan tidak lama lagi. Adakah selama ini mereka telah berkahwin senyap-senyap?

Apabila ditanyakan lebih lanjut tentang persoalan ini, Kareena Kapoor sekali lagi menegaskan, bahawa dia sudah pun berkahwin dengan Saif Ali Khan.

“Bukankah sudah 5 tahun saya dan Saif tinggal bersama? Kami beli rumah sama-sama dan menghias rumah ini bersama-sama. Malah, sudah beberapa kali saya berjumpa dengan keluarganya. Semua orang pun tahu mengenai hal ini.

“Ertinya saya sudah pun berkahwin dengannya. Cuma kami perlu mengesahkan di atas kertas sahaja, dan kami akan melakukanya tidak lama lagi. Menjadi Mrs Saif Ali Khan bukanlah sesuatu yang baru buat saya,” katanya.

Kareena Kapoor juga memberitahu bahawa dia langsung tidak punya masalah dengan anak-anak Saif bersama isterinya yang dulu iaitu Ibrahim dan Sarah.

“Saya sayangkan mereka dan saya juga memperolehi kasih sayang yang sama daripada mereka. Mereka juga sangat menghormati saya. Kedua-dua mereka sedang membesar dan Sarah nampak begitu cantik,” katanya lagi.

Bertuah badak betul diorang nih...

Ulasan

  1. macam manalah kareena kapoor yg hot tu boleh suka kat saif= ="

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!