Norman Hakim Damaikan Abby & Memey

Persengketaan yang timbul antara Abby Abadi dan Memey Suhaiza berakhir apabila mereka didamaikan oleh Norman Hakim.

Buktinya, gambar profil di akaun BlackBerry Messanger milik Memey memaparkan gambarnya bersama Abby. Ditanyakan kebenaran hal tersebut, ini jawab Memey;

"Abang banyak memainkan peranan dari dulu lagi. Alhamdulillah, sekarang semuanya menjadi dan dilembutkan hati.

"Rasa sangat bersyukur juga kerana ia berlaku di bulan baik. Allah satukan hati kami berdua.

"Paling penting juga, anak-anak adalah orang yang paling gembira melihat saya dan Kak Abby sudah berbaik."

Memey juga memberitahu mereka mula berbaik pada minggu lalu iaitu ketika umat Islam mula berpuasa. Dan sehingga kini, mereka sekeluarga sudah beberapa kali berbuka bersama.


p/s  Hai Abby..nak kena report ngan Nik Aziz ke?

Ulasan

  1. semoga mereka dapat meneruskan kehidupan dengan aman damai dan bahagia..
    memey, bila lagi nak pregnant??=)

    BalasPadam
  2. haha..jangan tanya Memey,tanya pada Norman..baru seswaiiii

    BalasPadam
  3. bgus berdamai.. tak perlu lah nak bermasam muka je kan??

    BalasPadam
  4. knp nak kena report Nik Aziz, sbb norman pegang bahu dia ke?

    BalasPadam
  5. hehehe...
    dah terang bukan muhrim pun nak peluk-peluk lagi ke ?

    BalasPadam
  6. alhamdulillah..bagusla dah berdamai..

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!